Երևանում՝ 11:07,   26 Ապրիլ 2024

ՀՀ տուրիստակաները ՌԴ շուկայից առաջին ծիլերն են տեսնում.ակնկալում են ակտիվ գովազդ, տոմսերի կայուն գներ

ՀՀ տուրիստակաները ՌԴ շուկայից առաջին ծիլերն են տեսնում.ակնկալում են ակտիվ 
գովազդ, տոմսերի կայուն գներ

ԵՐԵՎԱՆ, 9 ՓԵՏՐՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: Աշխարհում 2020 թվականին համավարակով պայմանավորված լուրջ տնտեսական դժվարություններից հետո, բազմաթիվ երկրներ գնում են սահմանափակումների մեղմացման: Փորձ է արվում ինչ-որ ձևով ակտիվացնել հատկապես զբոսաշրջության ոլորտը: Որոշ պետություններ մուտքի համար սահմանել են երկու դեղաչափով պատվաստված լինելու պահանջը, այլ պետությունների պարտադիր պահանջների թվում է կորոնավիրուսի 72 ժամ վաղեմության թեստի պատասխանը և այլն: Հայաստանը որոշում ընդունեց, ըստ որի` Հայաստանի տարածք մուտք գործելիս ներկայացվում է կորոնավիրուսային հիվանդության (COVID-19) ախտորոշման հետազոտության բացասական արդյունքը հավաստող առավելագույնը 72 ժամ վաղեմության սերտիֆիկատ կամ սահմանային անցակետում իրականացվում է նմուշառում և տրվում է ինքնամեկուսացման հրահանգ մինչև ՊՇՌ հետազոտության բացասական արդյունքի ստացումը: Նախկինում նշված պահանջը ներկայացված էր միայն օդային սահմանային անցման կետերում, այժմ արդեն նույն պայմաններով ցամաքային կետով նույնպես ցանկացողները կարող են գալ Հայաստան:

Ընթացիկ տարվա փետրվարի 1-ից Հայաստանն ու Ռուսաստանն օդային սահմանները բացեցին՝ գործարկելով «Ճամփորդիր առանց COVID-19-ի» ծրագիրը: Ռուսական լրատվամիջոցները հայտնում են, որ Հայաստանը ռուսաստանցի զբոսաշրջիկների գարնանային նախընտրելի ուղղությունների թվում է: Այս քայլերի առաջին ծիլերն արդեն նկատելի են: Հայաստանյան ներգնա տուրիզմով զբաղվող տուրիստականները սկսել են քիչ-քիչ գարնան, ամռան ամիսների համար հարցումներ ստանալ: «Yeraz Travel & Tour» ընկերության Հայաստանի գրասենյակի գլխավոր մենեջեր Հեղինե Մանուկյանն «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում նշեց, որ արդեն ունեն Ռուսաստանից հարցումներ, հետաքրքրություններ, սակայն հիմնականում ամռան համար են հարցնում:

«Մեր ռուսաստանյան գործընկերները ցանկանում են արդեն փորձված հյուրանոցները, սակայն, գիտեք, որ երկրում ստեղծված իրավիճակով պայմանավորված մի շարք հյուրանոցներ փակվեցին: Մենք փորձում ենք այլընտրանքային տարբերակներ առաջարկել: Ասեմ, որ մինչ այդ՝ Ամանորին, ունեցել ենք երկու ընտանիք, կրկին Ռուսաստանից: Քանի որ մեր գրասենյակը գտնվում է Լիբանանում, այս ընթացքում սփյուռքահայերը չեն թողել, որ շատ տխրենք: Կամաց-կամաց սկսում են հարցումներն ակտիվանալ»,-ասաց Հեղինե Մանուկյանը: Վերականգնվելու համար տուրիստական ընկերությունը մշակում է նոր փաթեթներ, նոր առաջարկներ՝ ստանդարտներից դուրս:

«Ապագա տուր» ընկերության համահիմնադիր Իրինա Չիբուխչյանի խոսքով, ներկայում միայն անհատական հարցումներ են: Դիմում են նրանք, որոնք նախկինում աշխատել են այս տուրիստականի հետ ու վստահում են: Հարցումները կրկին հիմնականում Ռուսաստանից են: Այս փուլում Եվրոպայից դեռ ոչ մի դիմում չունեն: Հարցումներ կան, սակայն ըստ տուրիստական ընկերության ներկայացուցչի՝ Ռուսաստանում բավարար չափով չգիտեն, որ Հայաստանը բաց է ճանապարհորդության համար:

«Նախորդ շաբաթ կապ եմ հաստատել Ռուսաստանում մեր գործընկերների հետ, և ստացվում է՝ այնտեղ տեղեկություն չունեն այն մասին, որ Հայաստանը հասանելի է զբոսաշրջության համար: Տեղյակ չեն, որ բաց են թռիչքները, որ Հայաստան գալու համար անհրաժեշտ է միայն կորոնավիրուսի թեստի բացասական պատասխանը: Իրազեկվածության պակասի պատճառով էլ Ռուսաստանի տուրիստական ընկերությունները քաղաքացիներին դեպի Հայաստան ուղղությունը չեն առաջարկում: Սա այն հարցն է, որը պետք է կարգավորվի պետական մակարդակով: Լուրջ տեղեկատվական արշավ պետք է անցկացվի, որ մարդիկ իմանան՝ Հայաստանը բաց է ճանապարհորդության  համար»,-ասաց Իրինա Չիբուխչյանը: Նրա խոսքով, պետությունը պետք է ունենա զբոսաշրջային կոնկրետ քաղաքականություն: Ոլորտի համար պետք է լինի պատասխանատու, որը մյուս երկրների ոլորտի իր գործընկերների, պատասխանատուների հետ ակտիվ կաշխատի:

«Այն երկրներում, որտեղ ակտիվ պատվաստումներ են իրականացվում, այնտեղ բնակիչները պատրաստ են երկրից դուրս գալ: Իսրայելը պատվաստումներն ավարտում է փետրվարի վերջին, Մեծ Բրիտանիան՝ մարտին, Եվրոպայում այդ հարցում արագ առաջ են շարժվում, Վրաստանը բացել է սահմանները նրանց համար, ովքեր երկու դեղաչափով պատվաստում են անցել»,-ասաց Իրինա Չիբուխչյան՝ ընդգծելով, որ Հայաստանը պետական մակարդակով պետք է ակտիվ աշխատի:

«EL Tour» տուրիստական գործակալություն մարկետինգի գծով պատասխանատու Հասմիկ Սարդարյանը նկատեց, որ, իհարկե, ողջունելի կլինի միջազգային շուկայում Հայաստանի կողմից ցանկացած գովազդ, սակայն փորձը ցույց է տալիս, որ տուրօպերատորներն այդ ուղղությամբ ավելի շատ են աշխատում:

«Միջազգային ցուցահանդեսներին շատ դժվար ենք մարդկանց բացատրում, թե որտեղ է Հայաստանը, ինչ է առաջարկվում: Դա խոսում է այն մասին, որ Հայաստանը բավարար չափով չի գովազդվել: Որպես տուրիստական ընկերություն` մեր ակնկալիքն այն է, որ ուղևորափոխադրումներն ու տոմսերի արժեքը լինեն կայուն: Եթե դրանք լինեն կայուն, ապա կարծում եմ, որ անպայման տուրիստներ կունենանք: Հայաստանը միշտ էլ հետաքրքրություն ներկայացրել է»,-ասաց Հասմիկ Սարդարյանը:

«EL Tour» տուրիստական գործակալությունը նույնպես արդեն գարնան համար հարցումներ ունի: Ներկայի տեմպերը նախորդ տարիների հետ համեմատելու չեն: Ներկայում ամեն ինչ անում են, որ ինչ-որ չափով վերականգնվեն: Փետրվարի 12-16-ը սպասում են ռուսական տուրօպերատորների խմբի: Տոմսերի թանկացման պատճառով նախատեսած թվով հյուրեր չեն ունենա, սակայն սպասվող խմբի հետ նույնպես ակտիվ աշխատելու են՝ ներկայացնելու զբոսաշրջային հնարավորությունները: Առաջարկվող ուղղությունները տարբեր են՝ ճանաչողական, արկածային, մշակութային, խոհանոց և այլն:

Աննա Գզիրյան


Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում






youtube

AIM banner Website Ad Banner.jpg (235 KB)

Բոլոր նորությունները    


Digital-Card---250x295.jpg (26 KB)

12.png (9 KB)

Գործակալության մասին

Հասցե՝ Հայաստան, 0002, Երեւան, Սարյան փող 22, Արմենպրես
Հեռ.՝ +374 11 539818
Էլ-փոստ՝ contact@armenpress.am