Երևանում՝ 11:07,   28 Մայիս 2024

«Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքները. Հայաստանի հրատարակություն» գիրքը  հնարավորություն կտա աշխարհին պատմելու հաջողված հայկական ընկերությունների մասին

«Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքները. Հայաստանի հրատարակություն» 
գիրքը  հնարավորություն կտա աշխարհին պատմելու հաջողված հայկական 
ընկերությունների մասին

ԵՐԵՎԱՆ, 19 ՓԵՏՐՎԱՐԻ, ԱՐՄԵՆՊՐԵՍ: «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքները. Հայաստանի հրատարակություն» աշխատությունը Հայաստանի բիզնես հատվածի հնարավորություններն ու ձեռքբերումները, հայկական ընկերությունների նորարական գաղափարներն աշխարհին ցուցադրելու հնարավորություն կտա: Գիրքը հրատարակվելու է Kotler Impact ընկերության կողմից, որի հիմնադիրն է Ֆիլիպ Կոտլերը։ Պրոֆեսոր Ֆիլիպ Կոտլերի` hայկական ընկերությունների հաջողությունների մասին պատմող աշխատությունը, որը վաճառվելու է ինչպես Հայաստանում, այնպես էլ ամբողջ աշխարհում, հրաշալի հնարավորություն է հայկական ընկերությունների համար՝ դուրս գալու միջազգային շուկա:

Ամերիկացի մարքեթոլոգ, մարքեթինգի պրոֆեսոր և խորհրդատու, ավելի քան 80 մարքեթինգային գրքերի հեղինակ Ֆիլիպ Կոտլերը մարքեթինգի ոլորտում ամենաազդեցիկ դեմքերից է։ Այսօրվա դինամիկ զարգացող մարքեթինգային տիրույթում, որտեղ բիզնեսներն ակտիվորեն փնտրում են նորարարություն և ռազմավարական ուղղություն, պրոֆեսոր Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքները» աշխատությունը նորարարական գլուխգործոց է, որը ցույց է տալիս շուկայական տնտեսվարման փոխակերպող ուժն անընդհատ զարգացող աշխարհում: Կոտլերի՝ հայկական ընկերությունների հաջողությունների մասին պատմող  հերթական աշխատությունը շուտով անգլերենով կներկայացվի հայ հասարակությանը:

«Արմենպրես»-ի հետ զրույցում Էմմա Առաքելյանը, ով Ֆիլիպ Կոտլերի՝ հայկական ընկերությունների հաջողությունների մասին պատմող գրքի խորհրդատուների ղեկավարն է, կխոսի այն մասին, թե ինչու է «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքները. Հայաստանի հրատարակություն» աշխատությունը կարևոր նախագիծ Հայաստանի և հայկական բիզնեսների համար։

6.jpg (11.70 MB)

Էմման կառավարման խորհրդատվության հեղինակավոր ղեկավար է, «հրեշտակ-ներդրող», հեղինակ, բանախոս, ձեռնարկատեր, բարերար և պրոֆեսոր՝ առաջնորդության ավելի քան 20 տարվա փորձով։ Նա բիզնես ռազմավարության մշակման, ՏՏ ճարտարապետության և վերափոխման, ձեռքբերումների և միաձուլումների (M&A), կառավարման ոլորտներում  առանցքային դերակատարում է ունեցել  այնպիսի բարձրակարգ ընկերություններում, ինչպիսիք են   EY-ը (Ernst & Young) և Accenture-ը։ Էմմա Առաքելյանը հարուստ փորձ ունի Fortune 500-ի ընկերություններում բիզնես վերափոխման և տեխնոլոգիական լուծումների կիրառման գործում։  Նա նաև տարբեր ստարտափերի, մշակութային կազմակերպությունների ու կրթական ծրագրերի խորհրդի անդամ է։

-Տիկին Առաքելյան, ինչպե՞ս է  «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքները Հայաստանի հրատարակություն» աշխատությունը համաշխարհային մասշտաբով ի ցույց դնելու հայկական ընկերությունների հաջողությունների պատմությունները։ 

- «Essentials of Modern Marketing» գիրքը (Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքները) պարոն Ֆիլիպ Կոտլերի և Kotler Impact-ի վերջին նախագիծն է, այն համաշխարհային նախաձեռնություն է աշխարհի 50-ից ավել երկրների հետ (ներառյալ հրատարակությունները՝ Կանադայում, Իտալիայում, Լեհաստանում, Բրազիլիայում, Հնդկաստանում, Պակիստանում, Հորդանանում, Նիդեռլանդներում, Դանիայում, Լատինական Ամերիկայում, Եգիպտոսում, Թուրքիայում, Բանգլադեշում, Պորտուգալիայում/ Իսպանիայում)։

Լինելով առաջին մարքեթինգային հրապարակությունը՝ հիմնված ընկերությունների հաջողության պատմությունների հիման վրա և վաճառվելով աշխարհի հարյուրավոր երկրներում՝ սա բացառիկ հնարավորություն է ամբողջ աշխարհին պատմելու հայկական ընկերությունների նորարարական գաղափարների մասին։ Քանի որ գիրքի հիմքում պարզեցված բացատրություններն են և իրական օրինակները, այն հասանելի կլինի ինչպես ուսանողներին, այնպես էլ մասնագետներին:

Պրոֆեսոր Կոտլերը, ով հայտնի է որպես ժամանակակից մարքեթինգի հայր, լայն ճանաչում ունի իր ազդեցիկ գործերի համար, որոնք տասնամյակներ շարունակ ուսումնասիրվում են աշխարհի առաջատար բիզնես դպրոցներում։  

- Ի՞նչ դերակատարում ունի Ֆիլիպ Կոտլերի «Ժամանակակից մարքեթինգի հիմունքները» գիրքը այսօրվա մարքեթինգային լանդշաֆթում։
 
- Գիրքը ֆունդամենտալ աղբյուր կլինի այն ուսանողների համար, ովքեր ուսումնասիրում են մարքեթինգն ու բիզնեսը։ Գրքի կարևությունը նրանում է, որ այն լինելու է մարքեթինգային ուղեցույց` հիմնված ապացուցված փաստերի վրա, ինչը թույլ կտա ընթերցողներին հասկանալու բիզնես միջավայրի դինամիկ և զարգացող բնույթը։

Գիրքը հրաշալի հնարավորություն է ընձեռում հայկական ընկերություններին դուրս գալ միջազգային շուկա, քանի որ գիրքը ավելի քան 10 հազար օրինակով վաճառվելու է ամբողջ աշխարհում։ Ցույց տալով հաջողությունների պատմությունները՝ այն մեծացնում է դրանց ներկայությունն ու հեղինակությունը՝ մոտեցնելով դրանց համաշխարհային առաջատարների հետ։ Իսկ սա իր հերթին ապահովում է երկարաժամկետ ճանաչում՝ ի տարբերություն մամուլում լույս տեսնող հպանցիկ հոդվածների։ Ի թիվս այս ամենի, լինելով կրթական աղբյուր, այն օգտակար է լինելու հայ ուսանողների համար։

- Գրքում հայկական ընկերությունների նվաճումների ցուցադրումն ու որպես կրթական ռեսուրս օգտագործումն ինչպե՞ս կնպաստի Հայաստանի ներսում նորարարություններին, ձեռներեցությանը և տնտեսական աճին։

- Ընդգծելով հայկական ընկերությունների նվաճումները՝ գիրքը խթանում է երկրի բիզնես սեկտորը՝ գրավելով ինչպես տեղական, այնպես էլ միջազգային հետաքրքրությունը և պոտենցիալ խթանելով օտարերկրյա ներդրումները։ Ցույց տալով հաջողված մարքեթինգային պրակտիկան՝ այն խթանում է նորարարությունն ու ձեռներեցությունը՝ նպաստելով տնտեսական աճին: Ավելին, դրա կրթական բովանդակությունը օգնում է զարգացնել որակյալ մարքեթինգային աշխատուժ:

Լավ պատրաստված մասնագետները կարևոր են բիզնեսի կայուն աճի և երկրի ընդհանուր մարդկային կապիտալի ամրապնդման համար: Գրքում ներկայացված հաջողության պատմությունները և արդյունավետ մարքեթինգային պրակտիկան նպաստում են ազգային ապրանքանիշի դրական իմիջի ձևավորմանը: Այս դրական պատկերը կարող է դուրս գալ բիզնես ոլորտի սահմաններից՝ ազդելով Հայաստանի՝ որպես նորարար և մրցունակ ձեռնարկություններ ունեցող երկրի ընկալման վրա։

Ամփոփելով՝ գիրքն անուղղակիորեն նպաստում է Հայաստանի տնտեսական զարգացմանը, ընդլայնում է միջազգային հեղինակությունը և ընկերությունների մրցունակությունը։ Ցույց տալով հաջողված մարքեթինգային պրակտիկան, խթանելով նորարարությունը և զարգացնելով բիզնես կարողությունները՝ գիրքը կարևոր դեր է խաղում Հայաստանի՝ համաշխարհային շուկայում որպես դերակատար դիրքավորելու գործում։ Հավելեմ, որ գրքում տպագրվող ընկերությունների հավաքագրման գործընթացը դեռևս շարունակվում է, և հետաքրքրված ընկերությունները կարող են լրացնել գրանցման հայտը կայքում։ Շապիկին կհայտնվեն միայն առաջին 10-15 ընկերությունների լոգոները։


Բաժանորդագրվեք մեր ալիքին Telegram-ում






youtube

Բոլոր նորությունները    


Digital-Card---250x295.jpg (26 KB)

12.png (9 KB)

Գործակալության մասին

Հասցե՝ Հայաստան, 0002, Երեւան, Սարյան փող 22, Արմենպրես
Հեռ.՝ +374 11 539818
Էլ-փոստ՝ contact@armenpress.am